Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Дікова-Фаворська О.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дікова-Фаворська О.М. 
Особливості формування особистості майбутнього спеціаліста в умовах інституціоналізації приватної освіти: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / О.М. Дікова-Фаворська ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації розглядаються актуальні проблеми формування особистості в умовах інституціоналізації вітчизняної приватної вищої школи. Доводиться, що виховний потенціал приватних вузів України має великі ресурсні можливості щодо підготовки висококваліфікованих спеціалістів, орієнтованих на ринкові зміни. Аналізуються основні фактори становлення майбутніх фахівців, зокрема, педагогіка партнерства, співпраця головних суб'єктів навчально-виховного процесу у приватних вузах, їх спрямованість на діалогічну взаємодію. Здійснюється порівняльний аналіз внутрішньоособистісних характеристик студентів приватних та державних вузів, їх орієнтації на якості, необхідні спеціалісту за сучасних умов. Дається розгорнута характеристика основних завдань, напрямів та форм виховної роботи в приватних вузах, їх концептуальних засад, зокрема, положень полікультурного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91*18:ч30 + Ч481.203 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Дікова-Фаворська О.М. 
Соціологічна концептуалізація освіти осіб з функціональними обмеженнями здоров'я: автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.04 / О.М. Дікова-Фаворська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 40 с. — укp.

Вирішено наукову проблему щодо соціологічної концептуалізації інтегрованої освіти осіб з фізичними обмеженнями й обгрунтовано модель інклюзивної освіти для них. Визначено термін "людина з функціональними обмеженнями здоров'я", виділено інституціональні аспекти медико-соціальної моделі інвалідизації, запропоновано соціологічний дискурс інтеграції як процесу дестигматизації осіб з вадами здоров'я, їх включення в єдину соціальну систему активної взаємодії зі здоровими людьми. Виявлено бар'єри соціально-психологічного, матеріального, побутового та морального характеру у контексті їх інтеграції у суспільство й обгрунтовано доцільність взаємної динамічної адаптації, що передбачає зміну, підлаштовування студентів і середовища від потреби студентів-інвалідів. Розроблено категорію "валеологічна рівність", яка розглядається як сприйняття "іншої" людини (інваліда) як рівної та з іншим світосприйняттям, стилем життя та особливими потребами. Описано модель інклюзивного навчання за умов мультидисциплінарного соціального супроводу, що вирішує головні питання адаптації та інтеграції осіб з функціональними обмеженнями здоров'я, надає їм повноцінно самореалізуватись. На основі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду організації освіти для осіб з вадами здоров'я та результатів емпіричних досліджень обгрунтовано стратегічні завдання розвитку інклюзивної освіти як важливого етапу інтеграції, її поглиблення і розширення. Розроблено систему рекомендацій щодо осіб з інвалідністю у суспільство засобами освіти у напрямках переорієнтації системи спеціальної корекційної освіти на інтеграційну "відкриту" форму в масових навчальних закладах, побудови безбар'єрного середовища для реалізації концепції незалежного життя, формування неупередженого нестереотипізованого ставлення здорових членів суспільства до людей з інвалідністю. Розкрито змістовні аспекти нового соціологічного напрямку - соціології інвалідності. Розроблено інтегровану модель інклюзивної освіти молоді з функціональними обмеженнями здоров'я. Описано складові комплексної програми соціального супроводу підготовки та навчання в інтегрованому середовищі, зокрема, медичну, психологічну, інформаційну, соціальну, педагогічну, комунікаційну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*423.3 +
Шифр НБУВ: РА368026

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського